♡ Koleksi Buku Upin Ipin ♡


 Koleksi Buku Upin Ipin

Dalam koleksi ini terdapat 3 naskah buku:
1.Belajar Solat bersama Upin Ipin
2.Mari Belajar Sains bersama Upin Ipin
3.Berpusas di Bulan Ramadhan (bersama Upin Ipin)

Calling all Upin Ipin's fans. Anak saya memang penggemar Upin Ipin, sehari memang ada la sekejap nak tengok Upin Ipin ni. Memang minat.
So, belajar bersama Upin Ipin memang fun untuk mereka!





Jom ajar anak solat dengan buku Upin Ipin. Mesti anak-anak sangat suka belajar solat dengan upin ipin.Buku yang diterbitkan bertujuan untuk ajar anak tentang Solat, daripada mengambil wudhu' hingga selesai Solat. Buku ini dapat mengajar kanak-kanak secara praktikal dengan gambaran grafik yang lengkap.




Buku Sains bertajuk KITAR SEMULA yang berkonsepkan komik ini diilhamkan oleh Institut Terjemahan Negara dalam merangka satu perubahan bentuk baru dalam dunia pembacaan. Konsep yang baru ini mendapat kerjasama dari pihak Les’Copaque Production.  Buku ini sesuai untuk pendedahan awal kanak-kanak kepada asas subjek sains dan mengalakkan kita untuk mengitar semula barangan terpakai bagi menjamin satu kualiti hidup yang sihat.



Buku Berpuasa di Bulan Ramadhan ni pula dapat memberi ambaran kepada anak-anak tentang bulan Ramadhan dan sekaligus memberi ransangan kepada mereka untuk cuba belajar berpuasa.

Remeber, don't just buy the books, we as parents should take some time to read the books to them or read togther with them. Peringatan buat kami juga. =)



Price: RM25
Postage: RM6(Pen. Malaysia)
RM8.50 (Sarawak)
RM9.30 (Sabah)

No comments:

Post a Comment